Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Mi is az a Bitefight???


Tartalomjegyzék

1.) Mi a BiteFight?
2.)
Áttekintés

2./a) Tulajdonságok
2./b) Statisztika
2./c) Inventory

3.) Rejtekhely
4.)
Klán

4./a) Klánépület és tagok
4./b) Klán harcok
4./c) Klán rituálék

5.) A város
5./a) Voodoo üzlet
5./b) Piac
5./c) Könyvtár
5./d) Fogadó
5./e) Kereskedő
5./f) Kínok Háza
5./g) Templom
5./h) Temető
5./i) Barlang

6.) Vadászat
6./a) Fajvadászat
6./b) Embervadászat
6./c) Démonvadászat

7.) Üzenetek, Barátlista és Jegyzetek
7./a) Üzenetek
7./b) Barátlista
7./c) Jegyzetek

8.) Beállítások



Tartalom


1.)
Mi a BiteFight?

 

picture-2.png

 


A Bitefight egy ingyen játszható böngészős játék amiben több ezer játékossal versenghetsz. Ahhoz hogy játszhass a Bitefight-tal csak egy sima böngészőre van szükséged (pl.: Internet Explorer, Firefox vagy Netscape), letöltések és installálások nem szükségesek. Az első bejelentkezésednél eldöntheted hogy vámpír vay vérfarkas leszel, és úgy lépsz majd be a csatákba.

Amikor regisztrálsz, létező e-mail címet adj meg, mert azonnal el lesz küldve rá egy e-mail benne egy linkkel amivel aktiválhatod az account-odat (felhasználói fiókodat). Kattints arra a linkre, vagy másold be a böngésződbe, a regisztrálás utáni 3 napon belül, hogy megerősítsd a Bitefight account-odat.


Linkek a Regisztrációs linkek bejegyzésben!! :D

2.)
Áttekintés

Az áttekintés minden fontos információt megmutat a karakteredről: a statisztikai helyezésed, a pokolköveid számát, az aranyaid számát, a statisztikádat és a tárgyaidat. Valamint a képességek pontban fejlesztheted a képességeidet.

2./a) Tulajdonságok

A táblázat a jelenlegi szintedet mutatja. A szint a tapasztalatodtól függ, és növekszik ha több tapasztalatot szerzel (pl.: harcokban).

Az erő a karaktered erejét mutatja amit a harcban használhat. Minél nagyobb az erőd, annál több esélyed van ütést bevinni az ellenségnek egy csatában.

A védelem a karaktered védelmi képességeit méri, azt hogy milyen jól tudja elkerülni az ellenség támadásit.

Az ügyesség azt mutatja hogy mennyire tudod megsebesíteni az ellenséged egy csatában. Minél nagyobb az érték, annál biztosabb hogy eltalálod az ellenséget.

A kitartás befolyásolja azt hogy milyen gyorsan nyered vissza az életpontjaidat és hogy mennyire tudsz ellenálni a sérülésnek amit az ellenségedtől kaphatsz. Minél nagyobb a szint, annál gyorsabban gyógyulsz. Az óránkénti regenerálódás ettől az értéktől függ 1,5-szeres arányban.

A karizma azt határozza meg hogy milyen ügyesen tudod megtalálni az ellenséget egy vadászat során. Minél nagyobb a karizmád, annál több esélyed van megtalálni az ellenséget, akkor is ha jól fejlesztett rejtekhelyük van. Harc során a karizma növeli annak az esélyét hogy dupla-csapást mérj az ellenfélre. Amikor emberekre vadászol, a karizma segít abban hogy több prédát találj.

A tapasztalat amit szerzel hatással van a szintedre. Az áttekintésben láthatod hogy mennyi tapasztalatra van még szükséged hogy elérd a következő szintet. Külön módjai vannak a tapasztalatszerzésnek: embervadászat, temető munka, küldetések vagy démon vadászat.
Az élet azt határozza meg hogy milyen fit jelenleg a karaktered. Ne aggódj, a karaktered nem fog meghalni, függetlenül attól hogy mennyi életpontja van. De nem vadászhatsz ha kevesebb mint 25 életpontod van. Amint az életpontjaid csökkentek, idővel újra növekedni fognak. Minden szint növekedésseé az életpontok is növekednek.

Fejlesztheted az 5 alap tulajdonságot (erő, védelem, ügyesség, kitartás, karizma) gyakorlással/edzéssel. Ha fejleszteni szeretnéd a tulajdonságaidat, akkor azért arannyal kell fizetned, amihez előbb zsákmányolnod kell. Minél nagyobb a képzés szintje, annál több aranyba kerül a tanulás/fejlesztés.


2./b) Statisztika

Ez a táblázat minden fontos statisztikát kilistáz a karakteredről: harcok, zsákmányolt arany, és az összes zsákmányolásod. A zsákmányolás összmennyisége meghatározza a játékbeli hírnevedet. Minél nagyobb az össz zsákmányolásod, annál nagyobb a hírneved. Ha elmész egy hamisítóhoz és megváltoztattatod a nevedet, akkor a hírneved lecsökkenhet. Az össz zsákmányolásod értéke továbbá befolyásolja a démonoknak az erejét amikkel küzdenél a barlangban.



2./d) Inventory(Kellékek)

Az inventory-d listázza a tárgyakat amik jelenleg a tieid. Ha használni akarsz fegyvereket vagy tárgyakat a harcban, előbb aktiválnid kell őket. Az hogy mennyi tárgyat tudsz tárolni az inventory-dban az a rejtekhelyed telep fejlesztésétől függ. A kezdésnél három tárgyat tudsz tárolni, és minden fejlesztés után még kettőt. A maximum tárgy mennyiség amit tárolhatsz 25.




4.) Klán

 

2-16.png

 


A klán egy azonos fajú (vérfarkas vagy vámpír) játékosok csoportja. A céljuk az hogy ők legyenek a legerősebb klán és ezért együtt küzdenek. A klántagok segítenek egymásnak, és együtt küzdenek meg ellenségeikkel. Rajtad áll hogy csatlakozol-e egy klánba, vagy indítassz egy saját klánt, vagy egymagad játszol (nem kötelező klánban lenni).



4./a) Klánépület és tagok

A klántagok maximális száma függ a klánépület szintjétől. Minden szint után még 3 tag csatlakozhat a klánhoz. A klánépületet legfeljebb 16 szintig lehet fejleszteni. A klánépület fejlesztése aranyba kerül. Tehát a klántagok tudnak adni a "közösbe" aranyat hogy fejlesztve legyen a klánépület. A "közös" kasszából a pénzt csak klán épület fejlesztésre és klán rituálékra lehet költeni. A klán létrehozónak és adminisztrátoroknak vannak eszközeik amikkel tudják vezetni a klánt.

4./b) Klán harcok

Egy klán indíthat háborút egy másik klán ellen, ha a klánépületeik azonos szinten vannak. Ha egy klán egy saját fajtájú klán ellen indít háborút (vámpír vs. vámpír), akkor a másik klánnak bele kell hogy egyezzen a háborúba. Olyan háború ami a másik faj ellen lett indítva, nem kezdődik el azonnal. A tagoknak megfelelő mennyiségű idő áll rendelkezésre, hogy becsatlakozzanak a harcba. Ha a hadüzenet el lett fogadva, akkor 8 órával később kezdődhet a háború. A felkészülési időben a klántagok megegyezhetnek hogy részt vesznek a háborúban. Ha a háborút visszavonják 1 órával, vagy annál kevesebb idővel a kezdés előtt, akkor a parancsnok elveszíti az össz zsákmány 5%-át. Tíz perccel a háború kezdése előtt a résztvevő tagok összegyűlnek. Onnantól a résztvevő tagok már nem csinálhatnak mást. Az a klán amelyik meg lett támadva a felkészülési időben, elodázhatja, vagy közelebb hozhatja a kezdést maximum 1 órával.   A háborúnak maximum 28 fordulója van. Ha mindkét parancsnok túlélte, akkor az a csapat nyer amelyik több pontot szerzett. A nyertes klán minden résztvevő tagja kap valamennyi részt a nyert aranyból.

4./c) Klán rituálék

beschwoerung.jpg


A rituálék kihatnak minden klántagra, és például megnövelhetik a képességeiket/tulajdonságaikat. A klántagok idézhetnek egy evokátort, aki végrehatja a megfelelő rituálét. A rituálé ára a klán közös kasszájából van fizetve. A rituálé 10 percet vesz igénybe. A rituálé végére a rituálé minden feltétele teljesítve kell hogy legyen. Különböző rituálék állnak a klántagok rendelkezésére, melyek akár egyszerre is szolgálhatják a tagok erejét, kitartását, stb...

 

Ebben a pontban található még a zászlóemelés rituálé is, valamint a pecsét rituálé is. Ha a klánnak megvan mind a 7 pecsétje, melyet véletlenszerűen vásárolhat meg, megnyithatja az alvilág kapuját. Fontos, hogy a rituálékat, csak a mester, és az adminisztrátorok ,,kezelhetik,,.

  A város

bf_varos.jpg

Épületek balról jobbra.. :D

 


5./a)
A kereskedő

kereskedo_cimer.jpg


A kereskedőknél vásárolhatsz elég sokféle hasznos dolgot. A fegyverek és páncélok gyakran növelik a védelem, és egyéb tulajdonságaidat. Minél nagyobb a szinted, annál többféle tárgyat vehetsz. Az inventory-dban az "áttekintés" alatt csak egy fegyvert aktiválhatsz (vagy sisakot, pajzsot, stb.), de több fegyvert is tarthatsz magadon - még ugyanolyat is. Ha aktiválsz egy új fegyvert, akkor a jelenleg aktivált fegyver deaktiválódik. A tárgyak száma amit magaddal hordhatsz függ a rejtekhelyed szintjétől. Továbbá itt vásárolhatsz még bájitalokat, kesztyűket, pajzsokat, csizmákat és különböző tárgyakat(gyűrű, nyaklán), melyek tovább növelik az erődet.

A metamorfózis kő az egyetlen lehetőség arra hogy megváltoztasd a fajodat. Automatikusan átváltozol vérfarkassá vagy vámpírrá, és kidobódsz a klánodból. Ha te vagy a klán vezetője, akkor a klán megszűnik.




5./b) Temető

temeto_cimere.jpg


Itt találhatsz munkát és aranyat. Meghatározhatod a munkaidődet. Maximum 8 órát dolgozhatsz egyhuzamban. A szintednek megfelelő pénzt kapsz, amint befejezted a munkát. Ha idő előtt félbehagyod a munkát, akkor semmi pénzt nem kapsz.
Tipp: Munkaidőben is megtámadhat egy ellenséges karakter. A karaktered tovább dolgozik akkor is ha kijelentkezel/lecsatlakozol, vagy kikapcsolod a számítógépedet (tehát nem kell belépve maradj)




5./c) Fogadó

fogado_cimere.jpg


A fogadóban felvehetsz küldetéseket, és azokról bővebb információt kapsz. Valamint elkezdhetsz egy kalandot, amely 40 pontból áll.( az ára 30 akciópont) Amíg a történetet be nem fejezed, addig nem vadászhatsz se démonokra, se emberekre. Itt is rengeteg aranyat és tapasztalatot szerezhetsz. A feladatok elvégzése után, kapsz néhány pontot, melyek a karaktered fölött lévő sáv végév, a szempontok menüpontban találod meg. Ezek a pontok elosztódnak ember, tudás, rend, káosz, szörny, természet, korrupció, és pusztítás között. Ez a szám mutatja a karaktered jellemét. At összpontszám mindig 8000, és a játékos az elején úgy indul, hogy minden tulajdonsága 1000-es.  

 

5./d) Barlang

symbol_grotte.gif


A barlang a démáonok egy "szórakozó helye". Itt vadászhatsz démonokat kedvedre. A démon vadászat gyakran része a küldetéseknek. Az itt fellelhető démonok veszélyesek lehetnek, akár nagyobb szintűekkel is találkozhatsz. Azonban így több tapasztalatot és cuccokat nyerhetsz mintha emberekre vadásznál. Viszont veszíthetsz életpontokat. Az előnye a démon vadászatnak hogy mindig lesz egy ellenfeled.
Egy akciópontodba kerül a vadászat, és kiválaszthatod, hogy gyenge, nehéz vagy közepes szintű démonnal akarsz-e megküzdeni
.


5./e)
Piac

piac_cimere.jpg


A piac a legjobb hely a gyors üzletelésre. Bárki eladhat itt cuccokat. Eladhatod a cuccaidat más játékosoknak, és vehetsz is tőlük tárgyakat. A dolgok árait a játékosok határozzák meg; viszont kell némi illetéket fizetniük hogy eladhassák a cuccaikat.
Tipp: Itt vehetsz olyan tárgyakat is amik a szinted fölött vannak. De csak akkor használhatod vagy adhatod el őket a kereskedőnél, ha már elérted a szükséges szintet.

5./f) Könyvtár

konyvtar_cimere.jpg


Ha már nem tetszik a neved, megváltoztathatod a könyvtárban. Ha megváltoztattad a nevedet, várnod kell 7 napot mielőtt újra megváltoztathatnád.

5./g) Voodoo Bolt

voodoo_uzlet_cimere.jpg


Ezen a titokzatos helyen tudsz pokolköveket venni a saját pénzeden. A pokolkövek különös kirstályok amik hatalmas energiával bírnak. Ezekkel nagyon erős tárgyakat vehetsz. A Voodoo boltban Árnyék-Úr lehetsz. Árnyék-úrként több kellemes dolgot is élvezhetsz a játék során: 4 óra vadászat, fejlesztett üzenet menü, saját karakter kép és sokminden más.

5./h) A Templom

templom_cimere.jpg


Meggyógyíttadhatod a sérüléseidet a templomban némi pontért cserébe. 5 akciópont, és az életerőd máris a maximumon van. Ha imádkoztál, csak négy óra elteltévekl lesz az ár újra 5 akciópont. Ellenben ennek mindig a dupláját kell fizetni. ( tehát először 5 pont, aztán 10, 20, addig folytatódva, míg le nem jár a 4 óra.)

 

 

5./i) A Kínok Háza

symbol_shadowbook.gif


Ha beírod a nevedet az Árnyak Könyvébe harcolhatsz minden játékos ellen akik szintén beírták magukat - függetlenül attól hogy milyen fajhoz vagy szinthez tartoznak. Ha véletlenszerűen keresel egy ellenfelet akkor az utolsó pillanatban nem változtathatod meg az ellenfelet, mert a harc azonnal el is kezdődik. A könyvből csak 24 óra eltelte után tudsz kiiratkozni.

 Vadászat

new_race1hunt2.jpg


A BiteFight-ban a vadászat a legjobb módja az arany-, tapasztalat- és hírnévszerzésnek. Több lehetőséged is lesz hogy hogyan és mit szeretnél vadászni.

6./a) Fajvadászat

A fajvadászaton megpróbálod tőrbe csalni és legyőzni ellenfeledet a másik fajból. Harcolhatsz különféle ellenfelekkel, az általános keresésben, de de betudod állítani, hogy nálad erősebb, vagy a te szinteddel egyenlő ellenfeleket keressen. Továbbá be is írhatod annak a nevét akivel harcolni akarsz a keresőbe. Megtalálhatod a potenciális ellenfelek neveit a statisztikában. Ott láthatod ez ellenségeidnek a szintjét. Minden faj vadászat 1 akciópontba kerül.
Hogy a gyengébb játékosok védve legyenek a túl erős játékosoktól, csak bizonyos szintkülönbségig támadhatsz ellenfeleket. Ez a terület vagy 9 szinttel fölötted és alattad lesz, vagy +/-15%-kal a szinted fölött és alatt (attól függően hogy melyik a nagyobb, nagyobb szintnél a százalékos általában)


6./b) Embervadászat

Az embervadászaton rengeteg aranyat és tapasztalati pontot nyerhetsz. Minden liter vérért vagy kg húsért kapsz 1 aranyat. Ha szerencsés vagy, még akár pokol köveket is találhatsz az embervadászaton. Minden embervadászatért (attól függően, hol szeretnél vadászni: farm, falu, kisváros, nagyváros metropolisz) akcióponttal kell fizetned. A farmon 97%-os sikerességgel vadászhatsz, 1 tapasztalatért, 961aranyért és vérért. Ez egy pontba kerül. A faluban az esélyed a zsákmányra 71%. Itt 1.278 aranyat, és vért szerezhetsz, valamint 2 tapasztalatpontot.

 

A kisvárosban 46% az esély, 2 akciópontért, 1.395 aranyat, és 3 tapasztalatot kaphatsz. A nagyvárosban 45%-os a sikerességed esélye, ezért is két akcióponttal kell fizetned, és itt 1.839 aranyat és vért, valamint 4 tapasztalatot kapsz.  A metropoliszban tudod a legtöbb aranyat levadászni, de itt az esély, hogy ezt teljesítsd, csupán 33%. Pluszba ez a vadászat 3 akciópontodba kerül, de 2800 aranyért, és5 tapasztalatipontért megéri.  Minél több időt töltessz vadászattal, annál több aranyat  zsebelhetsz be.

city3.jpg

(a falu)

 

 

6./c) Démonvadászat

grotto.jpg


  A barlangban van2 óra ( az Árnyék Uraknak 4óra) vadász időd. Jó lenne ha el tudnád tölteni a teljes időt vadászással, mert éjfélkor az el nem töltött idő elveszik, és újabb 2 óra áll rendelkezésre. Megnézheted a vadászat eredményeit és a csata jelentéseket az üzenetek között, amiket megkapsz minden vadászat vagy harc után.

7.)
Üzenetek, Barátlista és Jegyzetek

7./a) Üzenetek

Itt megnézheted a vadászatod és csatáid eredményeit, valamint más játékosokkal váltott üzeneteidet. Itt írhatsz üzeneteket is.

7./b) Barátlista

A barátlistán láthatod a barátaid nevét, klánját, szintjét és állapotát. A barátlistán keresztül könnyedén kapcsolatba léphetsz a barátaiddal anélkül hogy előbb keresni kelljen őket. A Kérelmek alatt láthatod hogy kik szeretnének fentlenni a barátlistádon. A Saját Kérések alatt pedig láthatod azokat a játékosokat akiket te szeretnél hozzáadni a listádhoz. Bármikor törölhetsz barátokat a listádról.

7./c) Jegyzetek

Itt elmenthetsz és visszanézhetsz saját feljegyzéseket (pl. nevek, vadászat eredmények, stb.)

8.)
Beállítások

Email cím:
Írj be egy érvényes e-mail címet mivel erre el lesz küldve egy megerősítő link amivel aktiválnod kell a felhasználói fiókodat. Kattints arra a linkre, vagy másold be a böngésződbe 3 napon belül, hogy aktiváld a BiteFight account-odat.

Ha meg akarod változtatni az e-mail címedet, akkor kérj egy megerősítő levelet rá, mert a megerősítés után 7 nappal az lesz a végleges e-mail címe az account-odnak. Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor az a végleges email címedre lesz küldve.

Karakter leírás:
Itt bemutathatod a karakteredet más játékosoknak. Persze ez nem kötelező.

Alapértelmezett üzenet az áldozataidnak:
Ide beírhatsz egy szöveget ami azoknak jelenik meg akik rákattintanak a Harapólinkedre.

 

Egyéb info:
Itt beírhatsz némi további információt magadról.

Karakter kép:
Ha kipipálod, akkor a faj logója helyett a karakter kép fog itt látszani. Egy véletlenszerű képet fogsz ide kapni. Ha Árnyék-Úr vagy, akkor ide egy tetszőleges képet tehetsz be.

Föld alá bújás:

Ha nyaralni mész vagy túl elfoglalt vagy ahhoz hogy játssz a karaktereddel, lemehetsz a föld alá. Amíg a föld alatt vagy, nem támadhatnak meg téged (minimum 2 napig tart, maximum 30 napig). Ha kipipálod, akkor le kell menned a föld alá legalább 2 napra. Ezalatt a két nap alatt nem játszhatsz. Ha újra előjöttél, akkor várnod kell legalább 7 napot hogy újra visszamehess a föld alá. Ha a maximum 30 letelik, automatikusan előjössz.

Account törlés:

Ha abba akarod hagyni a játékot akkor el kell döntened hogy törlöd a karakteredet. 7 nap múltán a karakter törlődni fog. Ha meggondolod magad, akkor azon a 7 napon belül visszavonhatod a törlést, és a karaktered megmarad.

Lesd meg a BiteFight Fórumot további információért. A fórumon feltehetsz kérdéseket, és megismerhetsz más játékosokat.



 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.
 

 


Utolsó kép


Becca


Evanescene


Frozen


Lacrimosa


Linkin Park


Rihanna


Within feat Chris Jones


Archívum

Naptár
<< Október >>
<< 2019 >>
Ke Sze Csü Szo Va
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Statisztika

Online: 1
Összes: 82327
Hónap: 2539
Nap: 59